Osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun ja teemme aloitteita, joiden tavoite on tasa-arvoinen, esteetön sekä ekologisesti ja taloudellisesti kestävä kaupunki. Vihreät arvot kulkevat sujuvasti mukana kaikessa toiminnassa ja päätöksenteossa.

Yhdistyksemme kokoontuu kuukausittain hallituksen johdolla. Näissä kaikille avoimissa kokouksissa kuulemme kaupunkilaisten mielipiteitä, keskustelemme asioista laajasti ja muodostamme yhdessä näkemyksiä ja suunnitelmia tavoitteidemme edistämiseksi.

Vihreissä kaikki mielipiteet ovat sallittuja ja toisten kunnioitus itsestäänselvyys. Meillä ei ole ryhmäkuria, mutta sitäkin enemmän tilaa keskustelulle. Yhdessä tekemisen meininki on kova. Jäsenmäärämme kasvaakin mukavasti, tuoden joukkoomme jatkuvasti lisää asiantuntemusta eri ikäryhmien ja ammattialojen asioista.

Tule mukaan tuomaan oma asiantuntemuksesi kasvavaan joukkoomme! Olet tervetullut vihreäksi aktiiviksi tai vaikkapa vain kannatusjäseneksi. Parhaat päätökset syntyvät lopulta vain yhteistyöllä ja erilaisia ihmisiä kuuntelemalla.

Ulla Ijäs

puheenjohtaja@nokianvihreat.fi

Jäsenet

Teemu Keskinen, Kaisa Räsänen, Maria Piirainen, Risto Piirainen, Gabriel Vergara